ΠΡΟΙΟΝΤΑ
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ 210.9412.755

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ


Μη ελαττωματικά προϊόντα
Η επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος γίνεται δεκτή μετά απο επικοινωνία με την εταιρεία μας και αν αυτή πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Η συσκευασία καθώς και το προϊόν πρέπει να είναι άθικτα.Το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε ή να μας στείλετε το προϊόν στην εταιρεία μας με όλα του τα συνοδευτικά έγγραφα και την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς. Η πίστωση των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει. Για παράδειγμα εάν είχατε πληρώσει μετροιτής ή με κατάθεση σε λογαριασμό της εταιρείας μας, η πίστωση θα γίνει άμεσα (εντός 1-2 ημερών). Εάν είχατε πληρώσει με κάρτα, η ακύρωση της συναλλαγής σας από εμάς θα γίνει άμεσα (εντός 1-2 ημερών) αλλά ο χρόνος πίστωσης του ποσού στον λογαριασμό σας εξαρτάται από την τράπεζά σας.
Το ποσό που θα σας επιστραφεί θα αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος ΜΟΝΟ και όχι σε τυχών μεταφορικά έξοδα και αντικαταβολής που μπορεί να έχετε χρεωθεί.

Ελαττωματικά προϊόντα κατά την παραλαβή
Σε περίπτωση ελαττωματικού/δυσλειτουργικού προϊόντος κατά την παραλαβή, είναι απαραίτητη η ενημέρωση της εταιρίας μας εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν και εμείς θα φροντίσουμε για την επισκευή (εάν το πρόβλημα είναι κάτι που δεν δημιουργεί περαιτέρω δυσλειτουργίες) ή την αντικατάστασή του.
Το κόστος αποστολής του προϊόντος σε εμάς επιβαρύνει τον πελάτη και η επιστροφή του προϊόντος στον πελάτη επιβαρύνει εμάς.

Προϊόντα με βλάβη εντός εγγύησης
Σε περίπτωση βλάβης ενός προϊόντος που καλύπτεται από εγγύηση, είναι απαραίτητη η ενημέρωση της εταιρίας μας. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν για έλεγχο από την επίσημη αντιπροσωπεία. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί, τότε θα αντικατασταθεί από νέο. Εάν το προϊόν δεν είναι πια διαθέσιμο τότε μπορεί να γίνει αντικατάσταση από άλλο ίδιων χαρακτηριστικών, κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.
Το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.

Ειδικές περιπτώσεις
Σε περίπτωση που κατά την μεταφορά προς τον πελάτη προκληθεί κάποια φθορά του προϊόντος (π.χ. σπάσιμο κάποιου πλαστικού) ή τυχών μικροδιαφορές στην εμφάνιση των προϊόντων (π.χ. στην απόχρωση του χρώματος), το προϊόν δεν θεωρείτε ελαττωματικό και δεν γίνεται αντικατάσταση.

Χρησιμοποιούμε cookies για τη σωστή περιήγηση σου, την εύκολη σύνδεσή σου και την ομαλή μετακίνησή σου στις επιμέρους σελίδες του royalgames.gr. Ενημερωθείτε